10 Şubat 2011 Perşembe

Gebelik Terörü

Efendim hamile olduğunuzu ilk açıklamanızdan sonra  etrafta sizleri engin doğum tecrübeleriyle donatmaya çalışan insanlar türemeye başlıyor.( Daha sonra lohusa terörü yaratmaya başlayacaklar) . Yalnız bunlardan bir tanesinin de ağzından hayırlı bir şey çıkmaz.En bilinenleri :

" Uykusuz gecelere hazır ol!" 
Evet, bu söylenen doğru uzun bir uykusuzluk dönemi geçirdik ama ilk söylenecek laf olmaza bence bu.

" Ayyy ben doğururken her tarafım yırtıldı , öyle bir acı yokkkk! Şimdiki aklım olsa sezeryan olurdum! "
Derin derin nefes alacağına bağırınıp durursan yırtılırsın tabi ! Şimdi doğum yapacak birini cesaretlendirmek yerine korkutmak niye ?

"Nasıl doğum düşünüyorsun ? Ne ? Normal mi ? Niye ?"
Adı üstünde : Normal ! 
 

" Bi doğsun keşke hiç çıkmasaydı diyeceksin ?"
Hiç demiyorum vallahi. Hem de onca uykusuzluğa, açlığa , yorgunluğa rağmen . İyi ki doğurmuşum.

" Ne o hala doğurmadın mı sen ?"
İşte en sinir olduğum.Çünkü ben biran önce doğurmak istiyordum. Hatta doğuramayacağım diye ağladığım oldu.

Kızım olacak dediğimde : " Olsun , o da evlat !"
,
Bunu söyleyenlerin kadın olması çok ilginç oluyor.Ne o utanıyor musunuz cinsiyetinizden? Bu arada hastanede ben kızını beklediğini düşündüğüm 40lı yaşları sonundaki 4 çoçuklu torun sahibi hamile kadının konuşmasıyla şok olmuştum : " Allah mükafatını verdi, oğlum olacak "

Allah aşkına hamilelere güzel şeyler söyleyin , onları yüreklendirin. Anne olmak  inanılmaz bir duygu. . Hala Pelin'e baktığımda inanamıyorum onun benim kızım olduğuna . Yalnız hamilelik benim için kabu demek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder